de kleine milieu activiste

dat de wereld om zeep gaat zal niet aan haar gelegen hebben

dat de jeugd van tegenwoordig met niets rekening houd zal ook ni aan haar liggen

dat de lucht verontreinigd is: ook haar schuld niet

de dochter heeft vandaag de lucht gekuist

zo deelde ze nl zelf mee

Een Reactie op “de kleine milieu activiste

  1. Aaaah, ge moet BUITEN de lucht kuisen. Ik deed dat altijd BINNEN totnogtoe. Maar nadat ik zo een tijdje met de borstel door de lucht zwabberde, viel al het stof uit die borstel op de vloer van mijn appartement.
    Nu snap ik waarom het hier properder is vòòr ik begin te kuisen…
    Vandààààààr.

Geef een reactie

