pijn daan

“mamaaah Ninke heeft mij pijn gedaan” trunt de zoon-nummer-1 terwijl hij mij zijn handje toont waar,deze keer, absoluut niets op te zien is.

“Wie heeft dat gedaan” vraag ik “NINKEUH” jankt hij

“en wa heeft ze dan gedaan?” vraag ik

“mij pijn daan” roept hij

ni helemaal wat ik bedoelde maar bon

“en waarom heeft ze jou pijn gedaan” probeer ik dan maar

“omda Ninke mij pijn daan heeft” snift hij

daarop komt de “dader” in beeld ze toont mij zielig haar handje en snift/snikt/snottert “PIJNDAAN”

‘en wie heeft jou pijn gedaan’ vraag ik weer eens

waarop de dochter zonder blikken of blozen antwoord ‘NINKEUHEUH”

Misschien toch nog even oefenen eer ze haar broer in de luren kan leggen

Geef een reactie

