memories

Geen idee hoe het komt maar ik had daarstraks iets in mijn handen (geen idee meer wat ook niet) en plots dacht ik terug aan anderhalf jaar geleden. Toen ik midden in de nacht met de zoon-nummer-1 naar de spoed reed en hem daar na ettelijke uren in onzekerheid moest achter laten.

En ik denk aan nu

En ik denk aan het verschil het kleine kleine ventje van toen een baby nog bijna die zich dag en nacht aan zijn tutje vastklemde in zijn babybedje thuis en in het ziekenhuis slapend op zijn knietjes met de beer in de hand geklemd

wel al op weg om een babbelaar te worden maar toch nog vooral een brabbelaar.

en nu mijn klein ventje al een echte jongen

en ik vraag mij af

waar id dat babytje uit dat ziekenhuisbedje gebleven?

Geef een reactie

