Van Multiple Choice met giscorrectie

Ik heb

-tranen in mijn ogen

-een krop in mijn keel

– een steen in mijn maag en

-een knoop in mijn darm

heb ik :

a) het verschrikkelijk moeilijk omdat ik morgen terug aan de slag moet

of

b) een stof allergie en buikgriep?

3 Reacties op “Van Multiple Choice met giscorrectie

  1. oooh, zit die maand ouderschapsverlof er ook al op? Heel veel sterkte!!

  2. Juist ja, we zijn morgen al de 16e… Mijn eerste 6 weken zitten er al weer bijna op… Ik wou dat ik ook langer bij Nils kon gebleven zijn…
    Geef Merlijn een dikke knuffel morgenochtend en zeg hem maar dat ik gans de dag aan hem zal denken. O ja, aan jou ook hé :-))

Geef een reactie

