Ge zou er bang van worden

28 februari 2007 mijn eerste dag thuis met de zoon-nummer-1 : moeder vermoord haar 5 kinderen in Nijvel.

23 januari 2009: De dochter gaat voor het eerst naar de dagmoeder en ik terug aan de slag: Kim de Gelder slaat toe in Dendermonde

15- 16 september: Mijn laaste ‘verlof’ dag en de eerste werkdag de zoon-nummer-2 gaat voor het eerst naar de dagmoeder: kinderlijkje met doorgesneden keel gevonden in Eigenbrakel.

Ge zou er bang van worden en nog eens goed overwegen om aan een 4de te beginnen als er dan weer iets gebeurt, ik zou mij schuldig beginnen voelen

Geef een reactie

