ik, de stoere

Bij mijn eerste werkdag met zoon-nummer-1 heb ik hem gewoon afgezet bij de dagmoeder. Eerlijk is eerlijk ik was er van overtuigd dat ik hem nooit meer zou zien en toch heb ik hem afgezet en zonder blikken of blozen gaan werken. Zonder achterom te kijken.

Mijn eerste werkdag bij de dochter mocht ze thuis blijven de papa was daar. Eerlijk is eerlijk had ze naar de damoeder moeten geweest zijn kware niet gaan werken en nog steeds eerlijk ik was meer van mijn melk door KdG en zijn stunt dan door het feit dat ik de dochter achterliet. En de eerste werkdag dat ze wél naar de dagmoeder moest verliep zoals bij de zoon-nummer-1.

De eerste werkdag bij zoon-nummer-2 zou dus een lachertje zijn per slot van rekening ben ik ondertussen ervaringsdeskundige, niets moeilijks aan.

tot daar de theorie. 3 maal is scheepsrecht zo ook bij het achterlaten van kinderen dus.

tranen met tuiten, van de moeder (ik dus) wel te verstaan. De zoon-nummer-2 liet het hem welgevallen.

Ik, de stoere dus

Een Reactie op “ik, de stoere

  1. bij het volgende best direct een week vakantie pakken Isma! 🙂

Geef een reactie

