geachte

liefste K&G,

Ik bennet u weet wel jullie beste vriendin. Misschien herinneren jullie het nog dat ik een weekje geleden bij jullie op bezoek was met mijn zoon-nummer-2, mijn jongste spruit, mijn oepiepoepiesnoepie, mijn Lijnemijne. U weet wel die troela die dacht dat haar zoon-nummer-2 tandjes aant krijgen was. Manmanman wat hebben we toen gelachen hé? 4 maand en tanden? hilariteit allom. Wetet nog?

Da was een goei hé?

Manman ben er nog ni goe van, van al da lachen.

Misschien denken jullie ook wel dat ik jullie een bende incompetente oude zakken vind, maar das ook maar om te lachen.

Zullen we afspreken da als ik volgende keer nog eens langskom we het houden op meten en wegen? daar kan nu eigenlijk niet zoveel mee misgaan hé? En de commentaren houden we dan ieder voor zich, okidoki?

keep on smiling want lachen is gezond

dikke kusjes

Isma

ps: de zoon-nummer-2 is sinds vandaag trotse eigenaar van tand-nummer-2. Das lachen hé?

Geef een reactie

