Dagelijks archief: 4 oktober 2010

Van voelen aan uw water, uw dikken teen uw kleine pink of andere voorspellende lichaamsdelen

Van ver, van héééééél ver had ik kunnen zien aankomen dat het fout ging lopen. Ik had het u op een papiertje kunnen geven, ik had er eventueel zelfs op kunnen wedden en toch ben ik er met open ogen ingelopen. Nu ja het verstand komt niet met de jaren en zodoende ben ik nog héél jong.

De zoon-nummer-1 ligt in de speelkamer op zo een autobaan tapijt uitgeput te wezen. De dochter bekijkt hem ie of wat meewaardig, kijkt mij met haar mooie aan en zegt “Toben sage geven?”.

Ik in een vlaag van zinsverbijstering en vertedert door de dochter haar lieve stemgeluid zeg “Maja muizeke geefde gij hem maar een massage ze”

hoe ze het doet kwetet ni maar plots heeft ze een tennisraket in haar kleine handjes en voor ook maar iemand kan reageren geeft ze haar broer een ferme smash tegen zijn uitgeputte lichaam weliswaar begeleid met de zin “Toben sage geven hé?!”

na de thaise, de ontspannende, de hoofd, de rug en de erotische massage nu ook een massage à la dochter verkrijgbaar. Misschien niet echt ontspannende maar te oordelen aan de snelheid waarmee de zoon-nummer-1 recht stond wél ferm verkwikkend.

