Afscheid van een vriend

Mijn hele leven kende ik je al maar pas een 16 jaar geleden werden we echt close. Dag in en dag uit waren we bij elkaar. Steeds kon ik op je rekenen. Je zorgde ervoor dat er mij dingen lukte die zonder jou nooit zouden gelukt zijn en gaf zo mijn zelfvertrouwen een boost.  Jij zag details waar anderen alleen het geheel zagen.

Maar je viel zelf ook wel eens de ene keer al dieper dan de andere toch kwam je steeds weer bovenop. Je was sterk, of je leek het althans. Maar bij elke val moet je onzichtbare barstjes opgelopen hebben, of misschien was ik er blind voor, misschien stond ik voor jou niet klaar zoals jij voor mij.

Gisteren was het dan zover, de finale klap.

Het ga je goed en ik zal je missen mijn maat…

…bekertje

Geef een reactie

