van kikkers en prinsen

de zoon-nummer-1 is ziek. En zoals een echte man betaamd doe hij niets anders dan neuten en treunte.

En ’s nachts regelmatig wakker worden met als enige bedoeling nog eens te melden dat hij “ziek bent hé” en dus niet alleen op zijn potje kan gaan zitten.

Tijdens een van de voorbije nachts bezoekjes aan de zoon kondigt hij plots van op zijn potje aan “als de heks mij tovert word ik een kikker” de paniek staat op zijn verhitte gezichtje te lezen toch kan ik mijn lach niet inhouden. maar algauw stel ik hem redelijk gerust.

“en dan geef ik jou een kus en dan word jij terug een prins” zeg ik half lachend half serieus.

“mja” mompelt hij nog net vanonder zijn deken “prins”

Geef een reactie

