2 jaar

ooit zei ik “deze datum vergeet ik nooit meer”

precies 2 jaar geleden ging ik terug aan de slag na mijn bevallingsverlof van de dochter.

precies 2 jaar geleden vermoorde KdG Korneel en Leon en de verzorgster wiens naam mij nu ontschiet.

Op die 2 jaar zouden Korneel en Leon hebben leren lopen, praten, zingen, tekenen, fietsen. Dingen die wij onze kinderen zien doen en perfect normaal vinden.

Op die 2 jaar zouden zij de creche ontgroeit zijn en (vrolijk) de schoolpoort zijn binnen  gestapt.

In die 2 jaar is er nu niets gebeurt

behalve af en toe een uitspraak van de advocaat van de duivel, of een of ander betise van KdG himself in een zielige poging om aan te tonen dat hij hartstikke kierewiet is.

Ik ben geen psychiater dat geef ik toe en van mijn part kan de kloot…. zo zot als alle achterdeuren ter wereld samen zijn ik heb nog altijd maar 1 gevoel bij hem: afmaken die handel

 

Korneel en Leon het ga jullie nog steeds goed

en Marita, sorry dat ik uw naam steeds vergeet

2 jaar, teveel

Geef een reactie

