doktertje

“Mamaaah, S heeft aan mijn tunnel gevoelt”

“Eum euh Watte? Waar”

“S heeft aan mijn tunnel gevoelt in de walet”

“euhm jama en voorwa”

“omda S aan mijn tunnel heeft gevoelt”

“en gij”

“neuh” en hij grijnst een beetje

“hebben jullie naar elkaars tunnel gekeken ook?”

“Jaaah” gniffel gniffel

“ahja”

“ja mijn tunnel is mooier” gniffelgniffel

enfin nog geen minderwaardigheidscomplex dus

“en S zijn tunnel is vuil en K heeft geen tunnel” gniffeldegniffeldegniffel

“jama seggeuh en wie heeft da zo nog gezien”

“ah ja iedereen heeft al mijn tunnel gezien hé mama”

bon Maandag toch eens gaan zeggen dat er een beetje meer toezicht in de “waletten” mag zijn

2 Reacties op “doktertje

  1. woooeeehhaaaa…. ooh dat is zo grappig… en dat staat mij ook te wachten dus als T in de 2e kleuterklas zit of wa. Hij blijft in de eerste, ik zweer het! 🙂

  2. héla De zoon-nummer-1 zit ook int eerste kleuter ze 🙂

Geef een reactie

