kwebbelend bestek

hoewel de dochter op zich een goede eter is, is de warme maaltijd steeds een strijd.

De dochter weigert ca te go riek groenten te eten. Goed als ik er een prakje van maak zoals voor de zoon-nummer-2 wilt ze wel eten maak ik stoemp met vlees apart dan blijvet bij een ware demonstratie van canivorisme.

Vandaag had ik nu eens geen zin in spel en miserie en ook niet in prakjes draaien en plots was daar een sprekend vork

ik moet zeggen het ding werkt enorm op mijn zenuwen ten eerste het heeft een verschrikkelijk hoog stemmetje en ten tweede tuis een verdomde dramaqueen.

Met bleiting alom als een van de kinderen een hapje niet wou opeten. En hoewel de dochter naar mijn mond keek als het vork “babbelde” ze antwoonde rechtstreeks tegen meneer de vork

en haar bord was wonderbaarlijk leeg

en dat van de 2 broers ook

en dat op een tijdspanne dat ermee doorkan

 

dus vanaf nu spreekt tot u meneer de vork

Geef een reactie

