een moeilijke jeugd

Beste ongelooflijk achterbakse klootzakken en verdomde smerige teven,

‘ik had een moeilijke jeugd” kunde met nog een groter cliché afkomen?

zal ik jullie een geheimpje vertellen? 95% vindt dat hij/zij een slechte jeugd heeft gehad, en 50% heeft misschien gelijk en

HET OVERGROTE DEEL HERPAKT ZICH

GOD-VER-DOMME.

U geluk maakt ge zelf! Enfin toch voor een groot deel. Ni door u elken dag een stuk in u klote te drinken en ook ni door jan en alleman in elkaar te kloppen das waar

Een klote jeugd, een slechte ervaring een scheiding een ontslag, das voor niemand leuk en de ware mannen en echte vrouwen zullen vloeken, bleiten en stampvoeten en misschien ook wel een tijdje in de put zitten maar uiteindelijk met opgeheven hoofd doorgaan.

de loosers die reageren zich af op onschuldige wezens omdat ze zich dan groot voelen en sterk en machtig

kijkt naar haar gezichtje beeld u haar afzien in. Hoe was haar jeugd denkt ge?

Ni alleen klotig ook nog eens veel te kort en das alleen maar u schuld, EIKEL, TRUT

en ik zal het nog eens zeggen zo onverbloemd dat zelfs gij met u IQ kleiner dan de gemiddelde schoenmaat van een pasgeboorne het moet snappen


VAN KINDEREN BLIJFDE GODVERDOMME MET U FIKKE AF (EN OOK MET U VUISTEN U VOETEN EN UWE LUL)


capiche?

2 Reacties op “een moeilijke jeugd

  1. WIJ ZIJN BO-OS!!!!!! wat voor een belachelijk excuus is me da weeral zeg! Geeft em een kus van de juf en een bank vooruit: de vergeetput in ja!!!!!

  2. Moeilijke jeugd, dat kan zijn, maar dan is het net de bedoel om te laten zien dat het ook anders kan !!! Schoon voorbeeld voor die mensen hun kinderen als die er dan al hebben …. zo stopt het nooit ….
    Tis voor mij zeker ook niet gemakkelijk geweest …. ZEKER NIET !!!
    Maar ik leer mijn kindjes juist hoe het wel moet. Geven is krijgen … respect …. enfin ….

Geef een reactie

