beetje in mijn gat gebeten

ik peis dat ik bij een van de laaste ziekenfondsen ter wereld ben aangesloten die nog geen borstvoedingspremie gaf ben ik al een aantal keren serieus uit den boot getottert.

van de week las ik dat “de CM” zich eindelijk bekeerd had en ook een premie toekende. Ge moest wel minstens 2 maand borstvoeding geven. Eitje dacht ik als ge bedenkt dat de dochter pas op 14 maand volledig borstvoedingsvrij was en de zoon-nummer-2 amper 9 maand is.

Tereire zegt de CM het einde van de 2de maand moet vallen in 2011 en wij zijn daar zeer strikt in.

zot toch? Heb ik dan feitelijk geen recht op een superprimabonus wegens veel te lang borstvoeding geven naar CM-normen?

Geef een reactie

