ik daag u uit

http://www.youtube.com/watch?v=aOOvz-oZQt8&feature=related

ik daag jullie allemaal

1 voor 1 uit

om het filmpje op bovenstaande link uit te kijken

op 1’57” had ik er genoeg van maar ik keek verder

op 2’33 werd ik behoorlijk misselijk maar ik keek verder

op 3’38 begon ik te wenen maar ik keek verder

op 3’40 werd ik woedend maar ik keek verder, al was het dan eerlijk is eerlijk in versnelt tempo

op 3’50 was ik zodanig razend dat ik het opgaf

en u? welke emoties overspoelde u?

mijn uiteindelijke reactie: fucking hell

Geef een reactie

