dubbele dikke duim

ik kom net van het toilet uit de aangrenzende kamer roept de dochter uit haar bedje “jije kakka gedaan?”

“eum neen euh pippi” antwoord ik

“jije pippi daan op walet?” vraagt de dochter

“ja hoor pippi gedaan op het toilet” zeg ik

“jije snoepzakje krijgen hé”

ik glimlach en loop even haar kamer binnen “krijg ik een snoepzakje omdat ik pippi gedaan heb op toilet?”

“JA!”  en ze steekt haar 2 duimpjes in de lucht “dubbele dikke duim hoor mama jij bent een finke meid hooj hoihoihoi joepie joepie BRAVOOO ikke tjots op jouwé!”

en zo fier als ne gieter trippel ik naar beneden ‘ik doe flink pippi op walet”

Geef een reactie

