int klein

“Ik ben geen reus hé mama” zegt de zoon-nummer-1

ik schud mijn hoofd

“maar ik ben wel een beetje groot, ma geen reus” vertelt hij verder

“wij hebben ook geen reus hé mama?”

wederom schud ik mijn hoofd en vraag mij af waar dit gesprek heen leidt

“neen wij hebben geen reuzen” mompelt hij duidelijk meer tegen zichzelf dan tegen mij

plots klaart zijn gezichtje op

“maar wij hebben wél Papa hé, en papa is wel groot geen reus maar wél groot” hij roept nu bijna van enthousiasme en plots uit het niets volgt er

“… en slim”

Geef een reactie

