het is een schat

ik zeg het niet vaak en vaak heb ik kritiek op hem meestal zelfs onterecht. Maar het is gemakkelijk ntl kritiek te hebben op iemand die dicht bij jou staat. Al besef ik ntl ook dat het een flauw excuus is.

Nochtans zegt hij elke dag dat hij van mij houdt nochtans vindt hij mij de mooiste vrouw van de wereld nochtans is hij er als ik hem nodig heb en knuffelt hij mij op tijd en stond hij troost mij als ik verdrietig ben veegt mijn tranen weg als ik huil lacht als ik moet lachen en verzorgt mij als een overbezorgde moederkloek als ik eens ziek ben. Nochtans is hij bezorgd als het niet zo goed gaat met mij of gewoon als ik met de wagen de weg op moet of zelfs als ik ga werken gewoon omdat hij niet bij mij is om me te beschermen. Zelfs als ik tegen hem roep en tier en brul dat hij weg moet gaan, blijft hij omdat ik nog steeds de vrouw van zijn leven ben.

en hij, hij is de man van mijn leven

hou van jou schat

dikke kus Snoes

Een Reactie op “het is een schat

  1. oooooooooohhhhhhh! mooi! Al een chance dat ik zo een overtuigde bam ben want als ik da zo lees zou ge mij bijna overtuigen om mij toch in de huwelijkse staat te smijten :-))). Maar soit, geniet er maar van van uwe prins-op-het-witte-paard.

Geef een reactie

