1000 kaarsjes voor Luna

Misschien heeft u een paar maanden over haar gelezen in “het laatste nieuws” De kleine Luna uit N. Hoe trots haar mama en papa op haar zijn en hoe zot ze van haar zijn en hoe graag ze haar zien. Al maanden heb ik facebookgewijs contact met haar mama al maanden volg ik Luna’tjes leventje en al dagenlang ben ik net als zovelen enorm ongerust.

Want het gaat ni zo goed met Luna, Het gaat zelfs slecht met Luna. En net zoals zovelen is het eerste wat ik doe ’s morgens eens kijken of ze de nacht goed is doorgekomen of er al verbetering is en voor ik slapen ga kijk ik eens of de kleine schat een goede nacht tegemoet gaat.

En als u even niets te doen hebt Luna zou heel blij zijn met een kaartje van u en een tekening van uw kindjes, die god zij dank nog tekening kunnen maken en maakt u het vanavond eens extra gezellig en steek 1000 kaarsjes aan voor Luna. Want zij kan alle steun gebruiken al was het maar in gedachten, kwaad kan het niet

2 Reacties op “1000 kaarsjes voor Luna

  1. gek hé hoe je zo erg kan meeleven met virtuele vrienden :-).
    Luna is hier ook niet uit mijn gedachten…

  2. van harte bedankt voor de virtuele steun en echt het heeft mij als mama van luna zeer veel steun gehad luna is onder tussen terug thuis maar is nog steeds de oude niet maar we verzorgen haar zeer goed om terug onze lachse en speelse luna terug te krijgen

Geef een reactie

