kinderbiologie

We zitten buiten te genieten van het goede weer. Ik voor 1 keer op mijn gemak in de tuinstoel, de drie gastjes broederlijk bij elkaar op hun luchtmatrassen, die de ene keer een boot zijn en de andere keer een skatebord met vuur dan weer een camion en deze keer gewoon de plek voor filosofische gedachten van een vierjarige met een geboeid publiek.

“vroeger toen ik nog klein was” (eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuwen geleden als u hem zo zou horen) “was ik ook Merlijn hé” orakelt de zoon-nummer-1 “jaja” bevestigd hij zichzelf tegenover de zoon-nummer-2 “ik ben ook nog jouw geweest”.

” En als jij zo groot bent als ik” (binnen een klein 10 cm dus) “gaat hij voort tegen de dochter “krijg jij ook een tunnel en dan kan jij ook píssen tegen de bomen” zegt hij op een toontje alsof hij de wijsheid in pacht heeft

“ja hoor” zegt hij

“ja hoor” echoot zij

ik weet niet hoe het met u zit maar ik heb duidelijk een cruciale  aflevering gemist in de biologie les.

Geef een reactie

