daar is ze dan

we zijn een kwartier te laat op school, wat voor ons doen héél behoorlijk is.

Ik hang samen met de dochter haar jasje op haal haar boekentasje weer van de haak, wat haar in de war brengt wan “de bjoekentasj moet aan de kjapstjok mamaaaaa” (de dochter is zot op de letter “j”. ik probeer haar uit te leggen dat we eerst appel en drank ik het mandje moeten leggen daarna mag ze haar bjoekentasj op hangen. Ik ze haar dat ze moet kloppen en haar klas binnen gaan

de dochter doet iets dat voor kloppen zou kunnen doorgaan en trekt in volle macht aan de deur ver baast kijkt ze naar de deur en hang nu zowat aan de klink met haar voetjes tegen de muur en de deur. “de deuj isj op slot” zegt ze verbaast. “wel neen muis de deur is niet op slot je moet duwen” zeg ik en open de deur voor haar.

ze neemt een zwaai gaat mij zonder omkijken voorbij doet alsof er niets gebeurt is smijt haar 2 armen in de lucht en roept

“DAG KLAS DAAR BEN IK DAN”

Een Reactie op “daar is ze dan

  1. HAHA! GEWELDIG!!! GO NINKE!

Geef een reactie

