haar, zijn, jouw een eindeloze discutie

Peggie en ik wonen om elkanders hoek zodoende drinken we regelmatig samen een kopje koffie. Meestal bij mij of dit nu komt omdat P te gierig is om zelf koffie te kopen of ik te leeg om tot ginder te gaan laten we daarbij in het midden ;).

Allesinds zijn de kinderen dol op haar. Ik weet ook niet waarom (grapje)

En zodoende was er vande morgen op de achter bank de volgende discussie:

“Pejjie is in mama zijn huis” deelt de dochter mee

“Haar huis” verbetert de zoon-nummer-1

“NEEN Pejjie is niet in haar huis pejjie is in mama zijn huis” blijft de dochter voet bij stuk houden

“Het is mama haar huis” laat de zoon weten

“Mama peggie is in jouw huis hé” vraagt de zoon

“Eum neen Peggie is niet in mijn huis Peggie is in haar huis” moei ik mij in de discutie

“ziedet” zegt de zoon-nummer-1 op belerend toontje “Peggie is in mama HAAR huis”

….

“ik ga naar de kinderboedejij” verandert de dochter van onderwerp duidelijk ik de war van als het zijn haar jou en mijn

maar wat ik mij nu afvraag Peggie waar was je nu????

Geef een reactie

