ik kan ni slapen want…

… mijn ogen zijn kapot en nu gaan ze ni meer toe

… ik moet pissen

… ik wil nog een flesje

… ik moet kakken

… mijn flesje is te koud

… nu isset te warm

….Ninke moet overgeven, ja hé Ninke

… Maggek kijken hoe Ninke overgeeft?

… Allé Ninke geeft dan over dan komt mama naar boven

… Gade niog een verhaaltje vertellen

…gade mij leren lezen

… ik kan ni leuzeuheuheuh

… IK moet terug pissen

… Mijn deken steekt ni meer vast

…gade echt geen verhaaltje vertellen

…ik heb koud, gade de chaffage aanzetten

… ik heb nog altijd koud

…Ga jij nu al slapen

… Slaap jij al?

… zijn uw ogen ook kapot?

… Waarom zoude willen dat uw oren kapot waren?

… ik moet nog es pissen

 

en dat liefste mensen liefst allemaal na elkaar

 

2 Reacties op “ik kan ni slapen want…

  1. ge vergeet er een paar

    – het is hier te donker
    – ik kan ni slapen omdat ik mij zo alleen voel (danny demuynck syndroom)
    – jij moet ook in jouw bed slapen en dan zal ik ook proberen slapen
    – ik vind mijn knuffel niet (houdt de knuffel terwijl stevig vast)
    en ik vergeet er ongetwijfeld nog een aantal…. en dan kan zus nog niet praten.. ik houd mijn hart vast.

Geef een reactie

