Trier

’t heeft aan een dun koordje hangen bengelen ons uitstapje naar Trier. Half onnozel kwam mijn directe omgeving van mij. Want zo ben ik wel ik werk het op iedereen uit. De gedachte dat ik mijn kinderen moet achterlaten … pfff en iedereen die zegt dat het mij deugd ging doen . ‘k had veel goesting om die iedereen tegen de muur te kwakken want kwist zekers er ging mij nix goed doen.

Enfin

ni dus

Wemme ons goe geamuseerd wemme een perfecte mix gehad tussen cultuur en shoppen (aja de c&a bestond 100 jaar en werd gevierd, en ik vier mee) bovendien blijken de duitsers mij ferm goegezind want speciaal voor mij is er een feestdag ingesteld.

maar wat mij het meest zal bijblijven is de immer intelligente uitspraken van de Amerikanen:

We zitten aan de Keizersthermen.

Een groepje Amerikanen slentert voorbij. Mevrouw Amerikaan die zich voordoet als de gids zegt op een belerend toontje “Oh These are the Bath’s”  waarop een van de 2 mannen totaal ongeintereseerd en op zo een mega lijzige toon vraagt “Bath’s? Is that a German Thing?” en Miss Gids antwoord vol enthousiasme “YEAH”

en das ni waar wij hadden gewoon nen douche

Geef een reactie

