geheel toevallig

“ik wil, ik wil ik wil en boterham met euh met met” stottert de zoon-nummer-1 in al zijn enthousiasme

“met choko” maak ik zijn zin af

even kijkt hij verbijsterd “hoe wete gij dat?” vraagt hij

“goh na 5 jaar ken ik u al wel een beke” zeg ik bloedserieus

de zoon kijkt mij aan “kende gij mij al 5 jaar???” vraagt hij met ogen zo groot als knikkers

“euhm” zeg ik op mijn beurt een beetje verbijstert “ja toch bijna 5 jaar”

even is hij stil en laat deze wetenschap tot hem doordringen

en dan…

“goh en ik bén bijna 5 jaar!”

en ik bijt op mijn tong en houd mijn sarcastische opmerking “das ook toevallig” voor mezelf , genoeg verbazing gehad voor vandaag lijkt mij zo

Geef een reactie

