#wijvenweek: inhaaldag : wijvenweek

Ah ! wijvenweek 2012 is history ik moet zeggen ik heb er, ondanks mijn eerste aarzeling van genoten.

Ik had er nog nooit van gehoord en toen ik er dit jaar over las dacht ik “bloggen on comando? NO WAY!” maar ik was toch nieuwsgierig. Doch zoals met zoveel tegenwoordig was het mij totaal ontschoten.

Tot ik van de week bij een aantal (virtueel) bevriende wijven vreemde blog’s begon te ontdekken allemaal beginnende met een “#” en ik mij alsnog doch te laat (gelijk gewoonlijk) inschreef. Met weinig verwachtingen weliswaar want zoals ik al zei: bloggen op commando: niets voor mij, ik heb hetnietzo begrepen op commando’s, ik en gecomandeerd worden dat loopt meestal falicant af.

Tot mijn grote verbazing slaagde ik er toch in elke dag iets uit mijn virtuele pen te schudden datmin of meer voldeed aan de opdracht.

ik ben er allesinds fan van geworden en zo sceptisch als ik er halverwege de week tegenover stond zo erg zal ik het missen nu het voorbij is.

Wijvenweek 2013: dees wijf kijkt er naar uit

Geef een reactie

