groen van jaloesie

triestig.

Ik krijg zonet van kennisen met een zwaar gehandicapt kindje te horen dan “volwassenen” jaloers zijn omdat ze een gehandicapten parkeerkaart kregen voor hun spruit.

voor degene die zich aangesproken voelen vergeet niet het verhoogde kindergeld, de verhoogde terugbetaling van medische kosten, de nieuwsgierige blikken van de (medische) wereld allemaal dingen om stikjaloers op te zijn.

Misschien kan ik ook jaloers worden op het feit dat er deze week in Gent veel aandacht ging naar kinderen van de leeftijd van mijn oudste zoon en dochter en dat mijn gasten over het hoofd gezien worden, gewoon omdat ze de “pech” hebben dat ze zich 4 jaar geleden niet ergens in dendermonde bevonden in een of ander fabeltjesland???

of omdat gij schonere schoenen kunt kopen dan ik?

of omda uwen auto een schoner kleur heeft?

of u huis groter is?

get a life stel u voor er zijn ook mensen die jaloers zijn op u…

omdat u géén gehandicaptenparkeerkaart heeft, grof hé?

Geef een reactie

