any fool can be a father, but it takes a real man to be a daddy

Niet toevallig een van die spreuken die ik onlangs nog op facebook deelde.

Toen ik nog maar net zwanger was van de zoon-nummer-1 had de man 3 dromen: 1) een racebaan kopen, 2) naar de voetbal gaan met zijn zoon 3) gaan kamperen met zijn zoon.

Om precies te zijn was ik 6 weken zwanger toen de man in de winkel stond te twijfelen tussen de verschillende racebanen die hij ging kopen voor zijn “zoon”, terwijl ik in zijn orern stond te tetteren “zoon? zoon??? kerel op dit moment is da gene zoon maar een limaboon!”

ondertussen is droom nummer 1 getjekt

over droom nummer 3 maak ik mij dan weer geen zorgen: de man die gaat camperen: WOOOOOOOOOOOOOOOOOHAHAHAHA *snirf*. Ok ik zie ze nog wel vertrekken richting ardennen met hun tent maar ik durf er een maandloon om verwedden dat ze eens ginder stiekem een hotelkamer huren.

En dan nu droom nummer 2. De man is AA Gent aanhanger, Gantoise in hart en nieren dus hij droomde er sinds week 6 van de zwangerschap van met zijn zoon het Ottenstadion onveilig te maken.

Het kan verkeren zei Bredero, en na hem nog vele anderen, de zoon is geen Buffalo neen voor de zoon bestaat er maar 1 ploeg en de kleuren zijn Blauw-Zwart. Toen de zoon dat verkondigde sloeg de man bleek uit. Héél bleek. Hij probeerde de zoon te overtuigen dat dat blauw ferm ok was maar dat da zwart er al even ferm over was maar zoonlief bleef bij zijn standpunt en ’s avonds als de zoon gaan slapen was schreeuwde de man bijna bittere tranen bij zoveel onrecht.

Toen de zoon-nummer-1 (en ondertussen ook de dochter) uit volle borst “blauwswartbevver” door het huis brulden kreeg de man net geen hartaanval.

En toch…

toch is hij vandaag vertrokken richting Jan Breydelstadion met de zoon-nummer-1.

De zoon-nummer-1 is totaal in zijn nopjes, door het dolle heen hij gaat naar BLAUW-ZWART! En de man trekt de grens bij CLub Brugge – AA Gent (et vice versa)

we’ve got a real man!

Een Reactie op “any fool can be a father, but it takes a real man to be a daddy

  1. dat ne softie is… en gij ook! 🙂

Plaats een reactie