kriss kross the sequel

“wil jij mijn broek vanachter eens dichtdoen” vraagt de dochter

ik ben met wat bezig en laat die woorden langzaam tot me doordringen en probeer zonder te kijken te bedenken wat er in godsnaam open kan zijn aan den achter kant van haar broek.

“Wil JIJ mijn broek vanachter TOEDOEN” herhaalt miss-geduld al op een luider toonje terwijl ze haar poep betty-boop gewijs naar achter zwiert.

ik bekijk  haar en zie dat ze haar ergens onder de baan heeft uitgekleed en haar broek omgekeerd heeft aangetrokken.

“je hebt je broek verkeerd aan” zeg ik “ze is achterstevoren” verduidelijk ik nog eens

“JAAH” zegt zij met een brede grijns

“zullen we ze recht aandoen” vraag ik

“NEEN!” roept zij “dit is veel cooler”

Een Reactie op “kriss kross the sequel

  1. Hihi… ietwat eigenwijs misschien die dochter van jou? Kan niet praktisch zijn als ge dringend naar toilet moet.

Plaats een reactie