vals spelen

wij kijken hier regelmatig naar komen eten, al was het maar omdat ik niet naar Thuis kan kijken omdat ik nog niet mee ben met de afleveringen van vorige week 🙂 en al was het maar omdat ik mij dan super kan ergeren 🙂

heeft u de laatste tijd ook het gevoel dat er steeds meer spektakel moet zijn en er steeds verder moet gegaan worden.

dat mensen steeds vaker termen in de mond nemen waar ze amper van beseffen wat ze willen zeggen. waar is den tijd dat er nog gewoon gevraagd werd “en hoe mag u biefstukske gebakken zijn” en dat het antwoord “goe” voldoende was. Neen hoor nu wordt er geïnformeerd naar de gewenste cuison en krijgt men antwoorden als blue chaud.

Ik zou zooooo graag es ne peter goossens in mijn keuken verstoppen hé en in mijn potten laten roeren en god weet wie ik uit zijn restaurant zou nodig hebben om “de bordjes te dresseren” maar bon kom pakt de sous-chef en dan fijntjes naar de commentaren luisteren

“de cuison is toch niet optimaal” “de wijn is toch niet van een goede chateau” “de saus is niet perfect gelieerd” “en ge proeft toch dat de verse producten niet rechtstreeks van het veld komen” “de borden waren mooi gedresseerd, maar ook niet meer dan dat ” “ja de ontvangst was ni slecht maar er was geen vuurwerk hé”das jammer”

fuck mannen doet normaal alsof jullie dagelijks in toprestaurants gaan. alst eten goed is wa maakt het dan uit dat niet wetenschappelijk verantwoord op uw bord gekwakt is als de wijn lekker is wa maakt het uit dat hij uit de colruyt komt en alst smaakt wa maakt het uit dat stovers met frieten waren

omhooggevallen would-be sterren koks

Plaats een reactie